کد خبر : 24346
دیدگاه‌ها برای ۴۹۸ پرونده تخلف صنفی سبزوار تسلیم تعزیرات شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 15:51
-

۴۹۸ پرونده تخلف صنفی سبزوار تسلیم تعزیرات شد

ایرنا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده ۴۹۸ واحد صنفی متخلف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده که بیشترین این تخلفات مربوط به قاچاق کالا، احتکار و گران‌فروشی بوده است. علی امیدبخش روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سبزوار افزود: طی سال جاری ۱۱ هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی

ایرنا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده ۴۹۸ واحد صنفی متخلف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده که بیشترین این تخلفات مربوط به قاچاق کالا، احتکار و گران‌فروشی بوده است.

علی امیدبخش روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سبزوار افزود: طی سال جاری ۱۱ هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که برای ۴۹۸ واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: میزان تخلفات این واحدها ۱۳۰ میلیارد ریال است که پرونده آن‌ها برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کند.

امیدبخش افزود: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است که از ابتدای سال ۳۴۰ مورد تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار و به شکایات آنان رسیدگی شده است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.