کد خبر : 24200
دیدگاه‌ها برای ۵۰۷ میلیارد ریال به مقاوم‌سازی مسکن اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 15:02
-

۵۰۷ میلیارد ریال به مقاوم‌سازی مسکن اختصاص یافت

ایرنا ۵۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی طی نیمه دوم امسال اختصاص یافت. معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار روز شنبه با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات برای مقاوم‌سازی هزار و ۲۶۹ واحد مسکونی پرداخت می‌شود و سقف آن

ایرنا

۵۰۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی طی نیمه دوم امسال اختصاص یافت.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار روز شنبه با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات برای مقاوم‌سازی هزار و ۲۶۹ واحد مسکونی پرداخت می‌شود و سقف آن ۴۰۰ میلیون ریال به هر واحد با بازپرداخت ۱۵ ساله و کارمزد پنج درصد است.

علی دولت‌آبادی افزود: از محل این تسهیلات تاکنون برای ۸۷۰ متقاضی پرونده تشکیل شده که ۴۰۰ مورد آن منجر به قرارداد با بانک‌ها و شروع عملیات مقاوم‌سازی شده است.

وی ادامه داد: از آغاز طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در سال ۱۳۸۴ تاکنون ۱۰ هزار و ۹۳۵ واحد مسکونی روستایی در شهرستان‌های یاد شده با هزینه هزار و ۵۰ میلیارد ریال مقاوم‌سازی شده و ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.