کد خبر : 29721
دیدگاه‌ها برای ۵۱ میلیون لیتر بنزین در سبزوار صرفه‌جویی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 7:29
-

۵۱ میلیون لیتر بنزین در سبزوار صرفه‌جویی شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: توسعه و گسترش عرضه گاز فشرده طبیعی (CNG) و نظارت کارشناسان بر جایگاه‌های عرضه سوخت موجب صرفه‌جویی و ذخیره سازی ۵۱ میلیون لیتر بنزین از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان شد. محمد صادقی افزود: از این میزان صرفه جویی بنزین ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: توسعه و گسترش عرضه گاز فشرده طبیعی (CNG) و نظارت کارشناسان بر جایگاه‌های عرضه سوخت موجب صرفه‌جویی و ذخیره سازی ۵۱ میلیون لیتر بنزین از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان شد.

محمد صادقی افزود: از این میزان صرفه جویی بنزین ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر مربوط به آبان ماه امسال است.

وی با اشاره به مزایای مصرف سوخت سی‌.ان‌.جی از جمله کاهش آلایندگی هوا و کاهش هزینه‌ها ادامه داد: علاوه بر آن اجرای مطلوب طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی نیز باعث افزایش گرایش به مصرف گاز طبیعی در این منطقه شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: ۲۳ جایگاه سوخت سی.ان.جی در شهرستان‌های داورزن، خوشاب، بردسکن، جوین، جغتای و سبزوار فعال هستند و ۱۳۰ نفر اپراتور و مسوول فنی بطور ۲۴ ساعته در این جایگاه‌ها برای سوخت رسانی به شهروندان فعالیت دارند.

وی افزود: تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه سبزوار به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی می‌شوند.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای در غرب استان خراسان رضوی را بر عهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.