کد خبر : 23762
دیدگاه‌ها برای ۵۱ کودک و نوجوان در داورزن مسموم شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 12:20
-

۵۱ کودک و نوجوان در داورزن مسموم شدند

ایرنا مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: ۵۱ کودک و نوجوان از اهالی روستای «صدخرو» شهرستان داورزن در غرب خراسان رضوی در پی صرف غذا در یک محفل مذهبی دچار مسمومیت شدند. عباس کافی افزود: این عده پس از صرف غذا با علائم ناشی از مسمومیت به مراکز بهداشتی درمانی روستای صدخرو

ایرنا

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: ۵۱ کودک و نوجوان از اهالی روستای «صدخرو» شهرستان داورزن در غرب خراسان رضوی در پی صرف غذا در یک محفل مذهبی دچار مسمومیت شدند.

عباس کافی افزود: این عده پس از صرف غذا با علائم ناشی از مسمومیت به مراکز بهداشتی درمانی روستای صدخرو مراجعه کرده‌اند. 

وی ادامه داد: بلافاصله پس از مراجعه بیماران به این مراکز اقدامات درمانی اولیه از سوی پزشکان و کادر درمانی در محل آغاز و همچنین طی هماهنگی با ستاد عملیات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گروه‌های بهداشتی و درمانی جهت بررسی تخصصی موضوع به داورزن اعزام شده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: تاکنون ۳۳ نفر از افراد دچار مسمومیت در مراکز بهداشتی و درمانی صدخرو و پس از معاینات لازم به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص و ۱۸ بیمار دیگر جهت بررسی و انجام آزمایشات تخصصی به مرکز آموزشی درمانی واسعی و بیمارستان حشمتیه سبزوار منتقل شدند.

وی به انجام آزمایشات و بررسی دقیق این بیماران توسط پزشکان متخصص اشاره و بیان کرد: از مجموع ۱۸ بیمار اعزامی به بیمارستان‌های سبزوار ۱۱ بیمار با درمان سرپایی و در صحت و سلامت کامل ترخیص و هفت نوجوان دیگر جهت تکمیل روند درمان در بیمارستان بستری شدند.

دکتر کافی افزود: حال عمومی این بیماران «خوب» گزارش شده است. پنج بیمار در حال ترخیص از بیمارستان شده و دو بیمار دیگر جهت دریافت خدمات تخصصی در بیمارستان حشمتیه زیر نظر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.