کد خبر : 30303
دیدگاه‌ها برای ۵۶۵ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 9:11
-

۵۶۵ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در سبزوار پرداخت شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: طی ۲ سال اخیر ۵۶۵ میلیارد ریال در قالب “تسهیلات جبران خسارت کرونا” به صاحبان ۶ هزار و ۹۸۳ شغل در این شهرستان پرداخت شد. محمود یزدی افزود: این میزان تسهیلات حمایتی دولت، پس از پایش درخواست‌های شاغلان آسیب دیده از رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا توسط

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: طی ۲ سال اخیر ۵۶۵ میلیارد ریال در قالب “تسهیلات جبران خسارت کرونا” به صاحبان ۶ هزار و ۹۸۳ شغل در این شهرستان پرداخت شد.

محمود یزدی افزود: این میزان تسهیلات حمایتی دولت، پس از پایش درخواست‌های شاغلان آسیب دیده از رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در اختیار درخواست‌کنندگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۴۸۱ فقره پرونده برای بهره‌مندی صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از تسهیلات جبران خسارات کرونا در این شهرستان تشکیل شده بود. 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: مجموع تسهیلات درخواست شده از سوی صاحبان مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا در این شهرستان ۶۶۶ میلیارد ریال بود که تاکنون ۵۶۵ میلیارد ریال به آنان پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات جبران خسارات کرونا در سبزوار موجب حفظ مشاغل و جلوگیری از نابودی حدود هفت هزار کسب و کار آسیب‌دیده در این شهرستان شده است. 

یزدی مشمولان دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا را در سبزوار شامل رسته‌های شغلی توزیع غذاهای آماده و اغذیه فروشی‌ها، مراکز گردشگری، بخش‌های تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، باشگاهها، آموزشگاههای هنری و واحدهای پرورش مرغ گوشتی ذکر کرد. 

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در سبزوار فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.