کد خبر : 29684
دیدگاه‌ها برای ۵۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 11:14
-

۵۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۵۷۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند. دکتر محمد پهلوان افزود: حدود ۴۰۰ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی تحت درمان هستند.وی ادامه داد:

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۵۷۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

دکتر محمد پهلوان افزود: حدود ۴۰۰ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از بیماران بستری شده در بیمارستان‌های خراسان رضوی ۱۵۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی نوسان دارد گفت: دیروز ۱۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و بیشترین تعداد بستری شدگان روزانه طی ۱۰ روز گذشته ۲۱۸ نفر بوده است. 

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیرپوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند.

بر اساس  آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۹ هزار و ۲۸۰ نفر رسید.

در این مدت چهار هزار و ۸۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۷۲۴ نفر آنها بستری شده و مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۶ میلیون و ۹۲ هزار و ۸۲۲ نفر رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.