کد خبر : 20275
دیدگاه‌ها برای ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات آبیاری در خوشاب جذب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 15:54
-

۶۰ میلیارد ریال تسهیلات آبیاری در خوشاب جذب شد

ایرنا مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: در سال زراعی جاری ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح‌های آبیاری کم‌فشار و انتقال آب با لوله در این شهرستان جذب شد. ابراهیم رودسرابی افزود: از محل این اعتبار ۹۵ کیلومتر طرح انتقال آب با لوله در مزارع شهرستان خوشاب اجرا و به بهره‌برداری رسید. وی اظهار

ایرنا

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: در سال زراعی جاری ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای اجرای طرح‌های آبیاری کم‌فشار و انتقال آب با لوله در این شهرستان جذب شد.

ابراهیم رودسرابی افزود: از محل این اعتبار ۹۵ کیلومتر طرح انتقال آب با لوله در مزارع شهرستان خوشاب اجرا و به بهره‌برداری رسید.
وی اظهار داشت: شهرستان خوشاب در سال زراعی جاری در اجرای تعهدات سیستم آبیاری نوین رتبه پنجم استان در بین ۲۹ شهرستان را کسب کرد.
وی گفت: اجرای طرح‌های نوین آبیاری سبب افزایش بهره‌وری و عملکرد بهینه آب مصرفی در بخش کشاورزی می‌شود که ۸۵ درصد هزینه آن از سوی دولت و ۱۵ درصد توسط کشاورزان تأمین می‌گردد.
شهرستان خوشاب با بیش از ۳۶ هزار هکتار کشتزار و باغ، ۲۲۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۶۵ رشته قنات و ۲ رودخانه دائمی، یکی از قطب‌های کشاورزی در غرب استان خراسان رضوی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.