کد خبر : 24638
دیدگاه‌ها برای ۶۰ هزار نفر در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی اشتغال دارند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 16:51
-

۶۰ هزار نفر در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی اشتغال دارند

ایرنا معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به تأثیرگذاری این بخش در حوزه اشتغال گفت: ۶۰ هزار نفر به‌طور مستقیم در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای این استان اشتغال دارند. جواد وحدتی‌فرد در همایش حمل‌ونقل رانندگان و راهداری در سبزوار افزود: ۳۲ هزار وسیله نقلیه فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان

ایرنا

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به تأثیرگذاری این بخش در حوزه اشتغال گفت: ۶۰ هزار نفر به‌طور مستقیم در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای این استان اشتغال دارند.

جواد وحدتی‌فرد در همایش حمل‌ونقل رانندگان و راهداری در سبزوار افزود: ۳۲ هزار وسیله نقلیه فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی وجود دارد.

وی با اشاره به رونق اشتغال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای اضافه کرد: حدود ۸۵ درصد حمل نقل کشور، جابه‌جایی بار و مسافر از طریق جاده صورت می‌گیرد و هشت درصد ارزش‌افزوده کشور در این بخش است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: به‌طور میانگین روزانه ۶ هزار برگ بارنامه در این استان صادر می‌شود که این میزان در ایام مختلف سال تغییر می‌کند.

وحدتی فرد افزود: ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان هرچند از استانداردهای لازم برخوردار است اما افزایش میانگین عمر ناوگان هزینه استهلاک و مصرف سوخت را افزایش داده است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.