کد خبر : 26423
دیدگاه‌ها برای ۶۲۶ مقاله استادان دانشگاه حکیم سبزواری در مجلات علمی بین‌المللی چاپ شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 17:33
-

۶۲۶ مقاله استادان دانشگاه حکیم سبزواری در مجلات علمی بین‌المللی چاپ شد

ایرنا  مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ۶۲۶ مقاله اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه طی یک سال گذشته در مجلات علمی معتبر بین‌المللی منتشر شده است. دکتر حمیدرضا اویسی با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: از مجموع ۶۲۶ مقاله، ۳۸۵ مقاله در مجلات بین‌المللی آی. اس. آی (ISI) و ۲۴۱ مقاله هم در مجلات پایگاه استنادی

ایرنا

 مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: ۶۲۶ مقاله اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه طی یک سال گذشته در مجلات علمی معتبر بین‌المللی منتشر شده است.

دکتر حمیدرضا اویسی با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: از مجموع ۶۲۶ مقاله، ۳۸۵ مقاله در مجلات بین‌المللی آی. اس. آی (ISI) و ۲۴۱ مقاله هم در مجلات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به چاپ رسیده است.

وی اضافه کرد: رشد تعداد مقالات منتشر شده اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، نتیجه فعالیت‌های هدفمند حوزه پژوهش ازجمله بالا بردن بودجه‌های پژوهشی، افزایش گرنت پژوهش و حق تشویق مقالات و بهبود امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه حکیم سبزواری است.

او ادامه داد: کیفی سازی پژوهش‌ها، تأکید بر پژوهش‌های کاربردی، مأموریت گرا کردن گروه‌های آموزشی دانشگاه و ارتباطات علمی بین‌المللی ازجمله شاخص‌ها و سیاست‌هایی است که بخش معاونت پژوهش در سال‌های اخیر مورد توجه قرار داده است.

گرنت، بودجه‌ای است که به نهادها، مؤسسات و شرکت‌ها یا افراد اعطا می‌شود و گرنت پژوهشی، بودجه‌ای است که برای انجام طرح‌های پژوهشی در اختیار افراد یا گروه‌ها قرار می‌گیرد.

دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد – رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.