کد خبر : 24839
دیدگاه‌ها برای ۶۴۳ پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 13:59
-

۶۴۳ پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد

ایرنا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: طی سال جاری ۶۴۳ پرونده تخلف صنفی با مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان تشکیل شده است. علی امیدبخش در نشست ستاد تنظیم بازار سبزوار افزود: در این مدت ۱۳ هزار و ۳۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته که برای ۶۴۳ واحد

ایرنا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: طی سال جاری ۶۴۳ پرونده تخلف صنفی با مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان تشکیل شده است.

علی امیدبخش در نشست ستاد تنظیم بازار سبزوار افزود: در این مدت ۱۳ هزار و ۳۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان صورت گرفته که برای ۶۴۳ واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی شهرستان مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ارائه نکردن فاکتور بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین گفت: از مجموع تخلفات واحدهای صنفی شهرستان ۱۸۱ مورد آن با مبلغ ۲۱ میلیارد ریال طی این مدت بوده است.

امیدبخش افزود: واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است که از ابتدای امسال ۳۴۰ مورد تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار و به شکایات آنان رسیدگی شده است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.