کد خبر : 23755
دیدگاه‌ها برای ۶۷۰ برنامه از سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش استخراج شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 16:00
-

۶۷۰ برنامه از سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش استخراج شده است

ایرنا معاون وزیر آموزش و پروش و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: ۶۷۰ برنامه از سند تحول بنیادین این وزارتخانه استخراج شده است که طی برنامه ششم و هفتم توسعه در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود. سید جواد حسینی روز پنجشنبه در نشست نخستین دوره تخصصی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در جمع مدیران مدارس

ایرنا

معاون وزیر آموزش و پروش و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور گفت: ۶۷۰ برنامه از سند تحول بنیادین این وزارتخانه استخراج شده است که طی برنامه ششم و هفتم توسعه در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود.

سید جواد حسینی روز پنجشنبه در نشست نخستین دوره تخصصی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در جمع مدیران مدارس شهرستان سبزوار افزود: سند تحول بنیادین در پی  کیفیت‌بخشی در فرآیند تعلیم و تربیت است و ۶۰ درصد برنامه‌های این سند، تحول خواهانه و نوآورانه است.

وی ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین در مدارس دارای سه بخش الزامی، تجویزی و نیمه تجویزی است و بخشی از برنامه‌های سند تحول بنیادین الزامی است که باید در همه مدارس اجرا شود ازاین‌رو قرار است شورای سند تحول بنیادین در مدارس کشور هم تشکیل شود.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: هم‌اکنون ساختار و ساماندهی سند تحول بنیادین در سطح کشور شکل گرفته اما در سطح اجرایی و پیاده‌سازی آن در مدارس نیازمند کار بیشتری است.

حسینی افزود: لایه چهارم  سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، لایه نهادی است که باید تمامی اجزا و ارکان شامل وزارتخانه‌ها، نهادها، برنامه ریزان، رسانه‌ها، مدیران و معلمان، دانش آموزان و اولیا پای کار آن بیایند تا این سند در کانون اصلی تعلیم و تربیت که مدارس است عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، سندی فرادستی است که مهم‌ترین بُعد آن تعلیم و تربیت است تا دانش آموزان در تمام عرصه‌ها به رشد و شکوفایی برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.