کد خبر : 21429
دیدگاه‌ها برای ۶۸۰ نفر از قالیبافان سبزوار بیمه هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 9:01
-

۶۸۰ نفر از قالیبافان سبزوار بیمه هستند

ایرنا حدود چهار هزار بافنده فرش در شهرستان سبزوار فعالیت دارند که ۶۸۰ نفر آنان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند. رئیس تأمین اجتماعی سبزوار گفت: تعداد بیمه‌شدگان فعالان صنعت قالیبافی این شهرستان با افراد تبعی آن‌ها یک هزار و ۵۸۵ نفر است. حمیدرضا امینیان افزود: تعداد قالیبافان بیمه‌شده شهرستان سبزوار در سال گذشته ۷۰۷

ایرنا

حدود چهار هزار بافنده فرش در شهرستان سبزوار فعالیت دارند که ۶۸۰ نفر آنان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

رئیس تأمین اجتماعی سبزوار گفت: تعداد بیمه‌شدگان فعالان صنعت قالیبافی این شهرستان با افراد تبعی آن‌ها یک هزار و ۵۸۵ نفر است.

حمیدرضا امینیان افزود: تعداد قالیبافان بیمه‌شده شهرستان سبزوار در سال گذشته ۷۰۷ نفر بود که طی چهار ماه نخست امسال ۲۷ نفر کاهش داشت.

وی با بیان اینکه تعدادی از قالیبافان این شهرستان در نوبت بیمه اجتماعی هستند اظهار داشت: تاکنون ابلاغی برای افزایش سهمیه بیمه تولیدکنندگان فرش دریافت نشده است.

وی گفت: ۱۴ هزار و ۳۱۰ قالیباف در خراسان رضوی از مزایای تأمین اجتماعی برخوردار هستند که دولت مبالغ بسیاری در این زمینه به تأمین اجتماعی بدهکار است و تا تعین تکلیف این بدهی و صدور مجوز از سوی سازمان تأمین اجتماعی افراد جدیدی از این صنف را نمی‌توان در این صندوق عضو کرد.

امینیان افزود: جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.