کد خبر : 20646
دیدگاه‌ها برای ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه سبزوار اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 21:00
-

۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه سبزوار اختصاص یافت

ایرنا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سربداران سبزوار اختصاص یافت. حسن کریمی در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سبزوار افزود: با تأمین این مبلغ مرحله نخست ورزشگاه شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی

ایرنا

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سربداران سبزوار اختصاص یافت.

حسن کریمی در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سبزوار افزود: با تأمین این مبلغ مرحله نخست ورزشگاه شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی و سرویس‌های بهداشتی تا شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان سبزوار ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافته بود.

وی گفت: این ورزشگاه از طرح‌های مهم عمرانی و ورزشی شهرستان سبزوار است که با وجود پیشرفت فیزیکی مناسب به سبب نبود اعتبارات و ضعف‌های اجرایی پیمانکار به حالت تعطیل درآمده بود.

کریمی افزود: مرحله نخست این ورزشگاه ۶۵ درصد و مجموع این طرح ورزشی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز مهم‌ترین طرح ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان را ورزشگاه ۱۵ هزارنفری توحید شهر دانست و گفت: تکمیل این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات موردنیاز است.

مجید نصرالله زاده افزود: یکی از عوامل مهم تکمیل نشدن این ورزشگاه پرداخت نشدن اعتبارات تخصیص‌یافته در زمان مشخص می‌باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به استعدادهای خوب، نونهالان و نوجوانان این شهرستان از پیست تارتان دوومیدانی محروم هستند که با تکمیل این مجموعه ورزشی مشکلات این بخش نیز برطرف می‌شود.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیئت ورزشی شهرستان سبزوار سازمان‌دهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.