کد خبر : 24179
دیدگاه‌ها برای ۸۶ میلیارد ریال برای طرح‌های ورزشی سبزوار هزینه شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 15:13
-

۸۶ میلیارد ریال برای طرح‌های ورزشی سبزوار هزینه شد

ایرنا برای تکمیل پنج طرح ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی شهرستان سبزوار ۸۶ میلیارد ریال طی یک سال گذشته هزینه شده است. رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار با بیان این مطلب گفت: این اعتبار برای تکمیل مجموعه ورزشی مشکانی، خانه جوان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار، سالن ورزشی شهر روداب و سالن تمرینی شهر

ایرنا

برای تکمیل پنج طرح ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی شهرستان سبزوار ۸۶ میلیارد ریال طی یک سال گذشته هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار با بیان این مطلب گفت: این اعتبار برای تکمیل مجموعه ورزشی مشکانی، خانه جوان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار، سالن ورزشی شهر روداب و سالن تمرینی شهر ششتمد هزینه شده است.

مجید نصرالله زاده افزود: بیشترین این اعتبار به مبلغ بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین طرح ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران است که با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال مرحله نخست آن شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب دو هزار و ۵۰۰ صندلی تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: هم‌اینک سرانه فضای ورزشی  شهرستان سبزوار  ۶۲ سانتی‌متر است که با بهره‌برداری از این طرح‌های نیمه‌تمام، سرانه فضای ورزشی این شهرستان به‌طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

پنج  هزار و ۴۰۰ نفر در باشگاه‌های ورزشی شهرستان سبزوار در قالب ۴۲ هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.