کد خبر : 19979
دیدگاه‌ها برای ۸ باب جایگاه بنزین و CNG درمنطقه سبزوار ایجاد می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 خرداد 1398 - 18:11
-

۸ باب جایگاه بنزین و CNG درمنطقه سبزوار ایجاد می شود

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معاون منطقه سبزوار، از احداث ۸ باب جایگاه بنزین و CNG با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار و بخش خصوصی در منطقه سبزوارخبر داد. رضا نیک نظر گفت : این مجاری عرضه سوخت با هدف دسترسی آسان ترشهروندان ، مجاورین و زائرین آقا علی بن

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران
معاون منطقه سبزوار، از احداث ۸ باب جایگاه بنزین و CNG با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار و بخش خصوصی در منطقه سبزوارخبر داد.

رضا نیک نظر گفت : این مجاری عرضه سوخت با هدف دسترسی آسان ترشهروندان ، مجاورین و زائرین آقا علی بن موسی الرضا (ع) به سوخت مورد نیاز خود و کاهش تردد های درون شهری ، راه اندازی و به زودی مورد بهره برداری قرار میگیرد. 
وی اظهار داشت : صدور جواز ساخت این جایگاهها با هماهنگی دستگاه های ذیربط از جمله شرکت ملی پخش صورت پذیرفته است .
معاون منطقه سبزوار با تاکید بر سوخت رسانی مطلوب به شهروندان گفت: این جایگاه ها در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم ایجاد می شود .
این مقام مسئول افزود: این جایگاه ها در حال حاضر بین ۲۰تا ۹۵درصد پیشرفت داشته که پیش بینی می شود ، ۵ باب آن  در سال جاری به بهره برداری برسد.
رضا نیک نظر گفت : تعداد سه باب این جایگاه در مسیر سبزوار به بردسکن و ۴ باب جایگاه در شهرک توحید، شهرک صنعتی خاوران ، کمربندی جنوب سبزوار ، مسیر جاده روداب و یک باب جایگاه که دو منظور نیز می باشد درمسیر  خروجی سبزوار به خوشاب قرار دارد .

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.