کد خبر : 30086
دیدگاه‌ها برای ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد در ششتمد خراسان رضوی پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 14:29
-

۹۳ میلیارد ریال تسهیلات کمیته امداد در ششتمد خراسان رضوی پرداخت شد

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: با پرداخت ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات، ۱۳۰ طرح اشتغال‌زا برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان ایجاد شد. ابراهیم خطیب افزود: عمده این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، طیور و مشاغل خانگی

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: با پرداخت ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات، ۱۳۰ طرح اشتغال‌زا برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان ایجاد شد.

ابراهیم خطیب افزود: عمده این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، طیور و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: یکی از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان این شهرستان راه اندازی یک کارگاه آش رشته با ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات و اشتغالزایی ۶ نفر در روستای حسین آباد بخش شامکان ششتمد بود که به عنوان یکی از طرح‌های شاخص و نمونه خراسان رضوی مشخص شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: تسهیلات اشتغال سال گذشته این نهاد بیش از ۸۰ میلیارد ریال بود که در قالب ۱۹۷ طرح پرداخت و از این طریق ۴۹۳ فرصت شغلی برای خانوارهای مددجو ایجاد شد.

ششتمد از بخش‌های تابعه شهرستان سبزوار بود که با موافقت هیئت دولت در اردیبهشت امسال به شهرستان ارتقا یافت.

شهرستان ششتمد با سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع وسعت، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.