کد خبر : 25429
دیدگاه‌ها برای ۹۸ درصد کودکان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسینه می‌شوند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 15:12
-

۹۸ درصد کودکان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسینه می‌شوند

ایرنا ۹۸ درصد کودکان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن زیر پوشش واکسیناسیون قرار دارند و برنامه ایمن‌سازی و واکسیناسیون آن‌ها به‌طور مرتب انجام می‌شود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال ۸۸ هزار دوز واکسن به کودکان و چهار هزار و ۵۹۶ دوز در گروه هدف دانش آموزان

ایرنا

۹۸ درصد کودکان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن زیر پوشش واکسیناسیون قرار دارند و برنامه ایمن‌سازی و واکسیناسیون آن‌ها به‌طور مرتب انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از ابتدای امسال ۸۸ هزار دوز واکسن به کودکان و چهار هزار و ۵۹۶ دوز در گروه هدف دانش آموزان در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تزریق و یا خورانده شد. 

دکتر فاطمه نوده افزود: ریشه‌کنی، حذف و کنترل بیماری‌های عفونی قابل‌پیشگیری با واکسن از اهداف اصلی این برنامه است به‌نحوی‌که هیچ کودکی نباید به دلیل بیماری‌های قابل‌پیشگیری با واکسن جان خود را از دست بدهد.

وی اضافه کرد: بیشتر هدف ایمن‌سازی و واکسیناسیون تأکید بر روی مناطق دورافتاده و عشایری است چون مناطق شهری و روستایی زیر پوشش پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت هستند و مشکلی ندارند. 

بیش از ۴۷۰ هزار نفر در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند. 

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۳۹ مرکز خدمات جامع سلامت و ۱۹۵ خانه بهداشت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.