کد خبر : 22325
دیدگاه‌ها برای ۹.۹ میلیارد ریال وام روستایی در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 13:25
-

۹.۹ میلیارد ریال وام روستایی در سبزوار پرداخت شد

ایرنا  از ابتدای اجرای تاکنون صندوق کارآفرینی امید سبزوار ۹۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی را در این شهرستان به متقاضیان پرداخت کرده است. رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار در این خصوص گفت: این میزان تسهیلات از پارسال تاکنون هم‌زمان با اجرای «طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی» از محل «سامانه کارا» برای ۲۰۹

ایرنا

 از ابتدای اجرای تاکنون صندوق کارآفرینی امید سبزوار ۹۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات روستایی را در این شهرستان به متقاضیان پرداخت کرده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار در این خصوص گفت: این میزان تسهیلات از پارسال تاکنون هم‌زمان با اجرای «طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی» از محل «سامانه کارا» برای ۲۰۹ فقره طرح اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

قاسم کیقبادی افزود: تسهیلات این صندوق با کارمزد چهار درصد با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های تولید، صنعت، کشاورزی و خدمات به متقاضیان پرداخت می‌شود.  

وی ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان خرد را از اولویت‌های صندوق کارآفرینی امید اعلام و بیان کرد: تسهیلات این صندوق باهدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی ارائه می‌شود.   
رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: ظرف سه سال اخیر ۲۵۴ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای ۹۹۳ طرح با اشتغال‌زایی برای دو هزار نفر در این شهرستان پرداخت شده است.

 ۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۲۲۲ روستای این شهرستان سکونت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.