کد خبر : 5203
دیدگاه‌ها برای مسابقات ۲۳ رشته ورزشی بومی محلی در جوین برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 16:27
-

مسابقات ۲۳ رشته ورزشی بومی محلی در جوین برگزار شد

سبزواریان: مسابقات ورزش‌های بومی محلی شهرستان جوین با حضور علاقه مندان این رشته‌های ورزشی در ۲۳ رشته، روز گذشته در گود کشتی امامزاده قاسم کلاته عرب جوین برگزار شد. به گزارش نسیم جوین این مسایقات که شامل کشتی باچوخه، مرکب سورای(خرسواری)، دوزبازی، الک دولک، عمو زنجیرباف، طناب کشی، دو میدانی، هفت سنگ، و… بود از

سبزواریان: مسابقات ورزش‌های بومی محلی شهرستان جوین با حضور علاقه مندان این رشته‌های ورزشی در ۲۳ رشته، روز گذشته در گود کشتی امامزاده قاسم کلاته عرب جوین برگزار شد.

به گزارش نسیم جوین این مسایقات که شامل کشتی باچوخه، مرکب سورای(خرسواری)، دوزبازی، الک دولک، عمو زنجیرباف، طناب کشی، دو میدانی، هفت سنگ، و… بود از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر روزگذشته ادامه داشت.
در این مسایقات سنتی، نفرات اول تا سوم هر رشته معرفی شدند تا در هفته آینده در مسابقات استانی این رشته از بازی‌های محلی در شهرستان نیشابور به رقابت بپردازند.

علی رضا امیر احمدی، سرپرست اداره ورزش و جوانان جوین در گفتگو با نسیم جوین گفت: این دوره از مسابقات با همکاری هیئت ورزش روستایی و بازی های محلی جوین و اداره ورزش و جوانان شهرستان و نیز با همکاری شورای ورزشی روستای کلاته عرب جوین برگزار شد.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایزی نیز اهداء شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.