کد خبر : 8560
دیدگاه‌ها برای برای تکمیل ۶ طرح هادی نیمه تمام در روستاهای جوین ۲۶ میلیارد ریال نیاز است بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 29 خرداد 1394 - 10:30
-

برای تکمیل ۶ طرح هادی نیمه تمام در روستاهای جوین ۲۶ میلیارد ریال نیاز است

سبزواریان: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین گفت: برای تکمیل شش طرح هادی نیمه تمام این شهرستان ۲۶ میلیارد ریال مورد نیاز است. غلامعلی رستم نیا در گفت و گو با نسیم جوین افزود: طرح‌های هادی در حال اجرای ۶ روستای این شهرستان به طور میانگین حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. وی با اشاره

سبزواریان: سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین گفت: برای تکمیل شش طرح هادی نیمه تمام این شهرستان ۲۶ میلیارد ریال مورد نیاز است.

غلامعلی رستم نیا در گفت و گو با نسیم جوین افزود: طرح‌های هادی در حال اجرای ۶ روستای این شهرستان به طور میانگین حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به مشکل کمبود اعتبار برای اجرا و تکمیل طرح‌های هادی اظهار کرد: ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال طی سال گذشته برای اجرای طرح های هادی جوین در نظر گرفته شد که ۱۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال آن تخصیص یافت.

رستم نیا با اشاره به ۴۷ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار جمعیت در این شهرستان گفت: مطالعات طرحهای هادی در ۴۵ روستای جوین به اتمام رسیده و در دو روستا باقیمانده است که تا پایان امسال به انجام می رسد.

وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی ۱۴ طرح هادی در روستاهای شهرستان جوین به پایان رسیده است.

وی شاخص اجرای طرح‌های هادی در جوین را ۴۲٫۶ درصد و شاخص تهیه طرحهای هادی این شهرستان را نیز ۹۵٫۷ درصد عنوان کرد و گفت: شاخص های شهرستان جوین از نظر اجرا و تهیه طرحهای هادی از میانگین استانی آن بالاتر است.

رستم نیا میانگین استانی اجرای طرح‌های هادی را ۳۱٫۳ درصد و تهیه طرحهای هادی را ۹۱٫۲ درصد ذکر کرد.

وی هدایت وضعیت فیزیکی روستاها، ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و نیز ایجاد تسهیلات در زمینه بهبود مسکن روستایی را از جمله مزایای اجرای طرحهای هادی روستایی عنوان کرد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جوین همچنین خواستار همکاری و مشارکت بیشتر مردم برای بازگشایی معابر روستاها شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.